למה המסר לבדו לא מספיק?
מרוב המידע שמציף אותנו, אנחנו מחפשים את השורה התחתונה. כשהמסר ברור, כך נוכל להגיב אליו מהר יותר. למצוא את המסר הנכון והמדוייק זה קשה. משרדי פרסום משקיעים בזה שעות וקופירייטרים עושים סיעורי מוחות על משפט אחד. הרבה פעמים נערב אנשים אחרים שיעזרו לנו לבנות את המסר, אם אלו הם עובדים אחרים, בני משפחה או חברים.
השקעת במסר, בדקת ניסית שינית שוב בדקת ושוב שינית ובסוף אחרי המון כאב ראש – מצאת את משפט המחץ! ואיזה כיף – הוא אפילו מעולה! אבל “הוא לא עובד” ואנשים לא מתקשרים.
לא יכול להיות אתה אומר לעצמך.. בדקת שוב ושוב, התייעצת עם הצוות, הפידבקים היו נהדרים מקצה לקצה, בחרת פונט בולט וצבעים מתאימים, התייחסת לנקודות הכאב והצלחת לתמצת הכל למשפט מעולה! ועדיין אין טלפונים..
“מה חסר?? מה פספסנו?!”
אצלנו בבלה אנו רואים שוב ושוב לקוחות שמשקיעים כ”כ במסר ושוכחים לגמרי משני דברים סופר חשובים!
בואו ניקח דוגמא הכי פשוטה – מודעה למכירת רכב על גבי האוטו. המסר ברור:
“רכב מתאים בדיוק לבן שהתגייס! יד ראשונה, מצב מצוין, המחיר 10,000 ₪ בלבד”
התקשרו היום 054-8765432
פספוס ראשון: המסר תמציתי וקליט, תופס את העין ומעניין – אבל ההנעה לפעולה נזנחה לגמרי…
פספוס שני: מה הסיכוי שמישהו יצליח לקרוא את זה בזמן נסיעה? לא פחות חשוב מהעבודה על המסר והנעה לפעולה – חשוב לזכור באיזה מצב הלקוח הפוטנציאלי פוגש את המסר שלנו? אם הלקוח פוגש את המסר בזמן נסיעה – כדאי לשים את ההנעה לפעולה (במקרה זה – מספר הטלפון) בגדול ובולט.
אם אתה לא בטוח אם המסר שלך עובד או לא ואיך אפשר לשפר את התוצאות, אני מזמין אותך להשאיר פרטים כאן לקבלת שיחת ייעוץ בת חצי שעה בחינם!