"יותר פשוט להכפיל את העסקים שלכם באמצעות הכפלת שיעור ההמרה שלכם, מאשר באמצעות הכפלת הטראפיק שלכם"
ג'ף אייזנברג

אתם עובדים עם סוכנות דיגיטל - אבל מי למעשה מנהל אותה אצלכם בארגון? איך אתם כמנהלים/ות יודעים מה נכון או כדאי לעשות בדיגיטל? ואיך לחבר את זה לארגון שלכם?

ניהול שיווק חיצוני בהיקף משתנה על פי צורכי החברה, ניהול שיווק הוא יישום של תכנית שיווק שנתית שמטרתה היא אחת – הגדלת יעדי מחזור כספי. מטרת תהליך זה היא הגדלת מחזורים באמצעות שיווק מדוייק. אנו נתמודד עם האתגר הזה בזמן שאתם תוכלו להמשיך ולהשקיע באתגרים השונים שלכם. כל זאת לאחר שלמדנו לעומק את החברה שלכם, נגדיר מטרות וחזון ונבנה אסטרטגיה שיווקית.

"קחו את הסיכון והמשיכו לעשות ניסיונות, כי מה שעובד היום לא יעבוד מחר, אבל מה שעבד אתמול עשוי לעבוד שוב"
אמריטה סהאסרבודה

פגישה שבועית

אנו נבצע מעקב שוטף, פגישות עם הצוות, מדידת תוצאות ועמידה ביעדים כפי שהוגדרו בתהליך המקדים

ניהול השיווק

אנו נלווה אתכם בכל התהליך החל מקביעת פגישות עם לקוחות אסטרטגיים, קיום הפגישות איתכם / באופן עצמאי,ניהול מיזמים שיווקיים, ניהול שוטף של הפרסום בחברה וקידומי המכירות

אסטרטגיה שיווקית

יחד נבנה אסטרטגיה שיווקית מנצחת, נכונה ויעילה לעסק שלכם, אשר תייצר יתרון משמעותי למוצר שלכם לעומת המתחרים ונשפר את הישגי השיווק באופן משמעותי.

נעזור לגוגל לעזור לכם

גוגל אוהב את גוגל, בכדי שגוגל יאהב אתכם, אתם צריכים לאהוב אותו.

לכן אנו מבצעים אופטימיזציה של האתר שלכם, נתאים את הכותרות, את התכנים, את התמונות ואת סרטוני הוידאו, נקים מבנה היררכי של האתר שמותאם לגוגל וכך נעזור לקידום האורגני לעבוד.

לא לשכוח: בשביל כבוד צריך לעבוד 🤩

מהאנשים שיראו את הלינק לתוכן שלכם יקראו את הכותרת

מהאנשים שיראו את הלינק לתוכן שלכם ימשיכו לתוכן המלא

מהטראפיק באינטרנט עד 2020 יהיה מוידאו

גוגל או רשתות חברתיות

בגוגל הגולשים מחפשים את השירות או המוצר שלכם. בזמן חיפוש בגוגל, לקוחות נמצאים במקום גבוה יותר על סולם המודעות, בין אם הם מכירים את המותג שלכם או רק מחפשים פתרונות בתחום העיסוק שלכם.

ברשתות אתם מחפשים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אתם נעזרים ביכולות טרגוט מתקדמות וברימרקטינג אשר מגיע מפעילות עסקית, שיווקית הקיימת בעסק, אך אתם מגיעים ללקוחות בזמנים שונים, לאו דווקא בזמן שהם מחפשים אחר המוצר שלכם.

פרוייקטים

סיפורי הצלחה

לקוחות מפרגנים

אומרים עלינו:

kelimshloovim_logo-WebSite
בשמת, מנהלת מיזם "כלים שלובים"

“מאז תחילת העבודה עם ב.ל.ה דיגיטל, ההזמנות שלנו באתר בצמיחה מתמדת. לראשונה, יש תחושה של סדר וארגון בתהליכי השיווק והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות”

אבנר, מנהל בחברת ניב - תרגומים בינ”ל

“לפני חודשיים העלנו את האתר החדש שלנו לאוויר ומאז חלה עלייה משמעותית בפניות שמגיעות מהאתר. אנחנו מקבלים מחמאות על האתר המצוין שהקמנו עם ב.ל.ה.”

1
רונית רם, עצמאית בעלת משרד עו”ד

“כשהגעתי לב.ל.ה, לא הייתי בטוחה מה אני זקוקה וגם קצת חששתי כי אני לא הכי טכנולוגית. אביאל והצוות של ב.ל.ה דיגיטל עשו לי סדר, הסבירו וגם ליוו אותי יד ביד בכל דבר שהייתי צריכה! תודה!”