פרטים

doodle-1

תיאור המקרה:

ברמת גן יש מרכז ספורט לרכיבה על סוסים, עם צוות מהמם שעושה עבודה נפלאה, המקום היה זקוק לחשיפה אך התקציב היה מאוד מצומצם, בצענו ניתוח שוק, מקדנו את קהל היעד, יצאנו לקמפיין לידים מכוון מאוד, והתוצאה הדהימה את כולנו… כבר בשבוע הראשון התקבלו 60 לידים והעלות – 7 ש”ח לליד, כן קראתם נכון, רק 7 שקלים לליד.

doodle-1

שלב 1

ניתוח שוק וקהל היעד

בצענו ניתוח שוק, מתחרים ואפיינו במדוייק את קהל היעד כך שנוכל לפנות באופן המדוייק ביותר לקהל הנבחר

שלב 2

הקמת קמפיין

הקמנו קמפיין לידים ממוקד במיוחד ברשתות השונות,עקב אילוצי תקציב, התגובות מהקמפיין היו מידיות ומדויקות

doodle-2

שלב 3

התוצאות

האמת שהתוצאות הדהימו את כולנו, כבר בשבוע הראשון 60 לידים מעולים והעלות לליד הייתה 7 ש”ח בלבד.