איך ליצור אסטרטגיה מוצלחת לעמוד פייסבוק

  • ראשי / בלוג / איך ליצור אסטרטגיה…

איך ליצור אסטרטגיה מוצלחת לעמוד פייסבוק

כיום, כולם כבר מבינים שפייסבוק היא פלטפורמה שכדאי לכל עסק, בין אם הוא קטן, בינוני או גדול להשתמש בה. לעסקים הגדולים יש יתרון בזה שהם יכולים להעסיק אדם בתוך החברה שכל התפקיד שלו זה לדאוג לנוכחות החברה בפייסבוק.

הנוכחות בפייסבוק חשובה כי היא קשר ישיר עם קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי שלך. כבר לא צריך להרים טלפון בזמנים מסוימים ולחכות על הקו באמצע היום כשאפשר להיכנס לעמוד הפייסבוק, באיזה זמן שרוצים ולשלוח הודעה או לכתוב ביקורת. עמוד הפייסבוק שלכם הוא נציג שירות הלקוחות/ סוכן מכירות החדש שנמצא שם עבור הלקוח או לקוחות פוטנציאלים.

מה לכתוב בעמוד פייסבוק?

חיפוש מהיר בגוגל יראה לכם שתוכן הוא המלך. הוא הומלך ב 2015 ומסתבר שקשה להוריד אותו. אבל מה זה בעצם אומר? אנחנו רואים הצלחה בלתי רגילה לתמונות של חתולים, האם זה אומר שכדאי לפרסם דברים כאלה? התשובה היא כן, בתנאי שהעסק שלכם קשור לחתולים. אם הוא לא, אז עדיף שלא. בפרסום תכנים מעניינים ורלוונטים לתחום העיסוק שלכם, אתם מראים שאתם יודעים על מה אתם מדברים. זה המקום שלכם להציג את כל הידע שצברתם. לפוסטים שלכם צריך להיות קול ייחודי שמיצג אתכם ומעביר את החוויה הייחודית שיש לכם להציע. כדי להגיע לקול הזה, דמיינו את המותג שלכם כאדם. איך הוא נראה? בן כמה הוא? אולי הוא אישה? מה הוא אוהב לעשות? ככול שתתארו אותו יותר טוב, כך תוכלו לתת לו קול ייחודי שייזכר מבין שאר הפוסטים שמתחרים על אותו קהל יעד.

אז איך ליצור אסטרטגיה נכונה לעמוד פייסבוק?

אחרי שמצאתם את הקול שלכם, בדקו כמה זמן יש לכם להכין פוסט. האם זה בא לכם בקלות? עכשיו חשבו על כמות הפוסטים שתוכלו לייצר במשך שבוע. מומלץ להכין פוסטים שבוע מראש ולתזמן אותם. בדקו מהן השעות שקהל היעד שלכם רואה את הפוסטים (בכל עמוד יש בתפריט למעלה “נתוני שימוש”, לחיצה על “מעורבות בפוסט” תראה לכם באיזה שעות האוהדים שלכם נמצאים יותר בפייסבוק ועתידים לראות את הפרסומים שלכם. אם אתם מתלבטים, שעות השיא של פיסבוק באופן כללי הם 20:00-22:00. כדי להבין איזה פוסטים מעניינים יותר את קהל האוהדים שלכם, מומלץ מדי פעם להסתכל על התוצאות שנמצאות גם ב “נתוני שימוש” תחת ” 5 הפוסטים האחרונים שלך” שם תוכלו לראות ליד כל פוסט את התפוצה האורגנית (לכמה אנשים הפוסט הגיע) וכמה מעורבות היתה (הקלקות, לייקים ושיתופים).

אחרי עשיתם את זה תקופה מסוימת (חודש-חודשיים) בדקו את הדברים הבאים:

האם אתם מתקשים ושורפים זמן שהייתם יכולים לעשות בו משהו אחר, שאתם טובים בו יותר?

האם ראיתם תוצאות חיוביות? (כמו הרבה הקלקות, לייקים, תגובות ושיתופים)

האם היה לכם קל לעקוב ולענות לתגובות שקיבלתם?

אם החלטתם שזה פחות בשבילכם, אני מזמין אתכם להצטרף לשאר עשרות בתי העסק שבחרו בנו לנהל להם את עמוד הפייסבוק שלהם. לקביעת שיחת ייעוץ חינם בת חצי שעה הקליקו כאן.

kelimshloovim_logo-WebSite
בשמת, מנהלת מיזם "כלים שלובים"

“מאז תחילת העבודה עם ב.ל.ה דיגיטל, ההזמנות שלנו באתר בצמיחה מתמדת. לראשונה, יש תחושה של סדר וארגון בתהליכי השיווק והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות”

אבנר, מנהל בחברת ניב - תרגומים בינ”ל

“לפני חודשיים העלנו את האתר החדש שלנו לאוויר ומאז חלה עלייה משמעותית בפניות שמגיעות מהאתר. אנחנו מקבלים מחמאות על האתר המצוין שהקמנו עם ב.ל.ה.”

1
רונית רם, עצמאית בעלת משרד עו”ד

“כשהגעתי לב.ל.ה, לא הייתי בטוחה מה אני זקוקה וגם קצת חששתי כי אני לא הכי טכנולוגית. אביאל והצוות של ב.ל.ה דיגיטל עשו לי סדר, הסבירו וגם ליוו אותי יד ביד בכל דבר שהייתי צריכה! תודה!”