פרטים

doodle-1

סיפור המקרה:

חברה מובילה בתחום מכונות קפה לבתי עסק ופרטיים, פנתה אל ב.ל.ה לטובת שיווק דיגיטלי חכם. 
באמצעות כלי בדיקה מתקדמים של מצב השוק והמתחרים ותיכנון אסטרטגי מדויק, התחלנו בפעולות קידום וכבר מהשבוע הראשון(!) חלה עלייה ניכרת בפניות שהתקבלו – וחשוב מכך – בהכנסות ממכירות בפועל. 

doodle-1

שלב 1

איסוף מידע

ניתחנו את השוק הקיים והשינויים החלים בו, נתחנו את המתחרים, אפיינו בצורה מדוייקת את קהל היעד

שלב 2

בניית תכנית אסטרטגית ויישומה

בנינו תוכנית אסטרטגית מותאמת ללקוח בהתאם לנתוח השוק שבצענו, הקמנו קמפיינים ממומנים מסוג הודעות מסנג’ר  תוך התמקדות בקהל המאופיין ורימרקטינג .

doodle-2

שלב 3

התוצאות לא איחרו להגיע

תוך זמן קצר (כבר בשבוע הראשון) חלה עלייה ניכרת בפניות שהתקבלו מהקהל המדוייק שאפיינו – וכתוצאה מכך עליה משמעותית בהכנסה ממכירות בפועל