איך לשווק לבד את העסק שלך ולהצליח

  • ראשי / בלוג / איך לשווק לבד…

איך לשווק לבד את העסק שלך ולהצליח

שיווק דיגיטלי מאוד חשוב לבעלי עסקים, במיוחד קטנים. למה? בגלל שאפשר להגיע לתוצאות יפות עם תקציבים יותר נמוכים מאשר תקציבים שנדרשים למדיה הקלאסית; טלוויזיה, רדיו ועיתונים.

השיווק הדיגיטלי כולל רמה מסוימת של שליטה טכנית במערכות שונות בנוסף ליצירתיות, יצירת תכנים מעניינים לקהל היעד ולהניע את הקהל לפעולה.
זה לא קל ואפילו מאתגר לדעת מאיפה להתחיל. ללמוד לבד גם מצריך זמן והשקעה ואם משהו לא ברור מספיק אין את מי לשאול ובמי להיעזר. לכן רוב האנשים מעדיפים להשאיר את עבודת השיווק למקצוענים שמקדישים את זמנם ללמוד טכניקות חדשות, להתמקצע ולשפר את היכולות שלהם. אבל אם התקציב שלכם נמוך מדי בשביל לעבוד עם חברת שיווק ואתם בכל זאת רוצים לפרסם במדיה הדיגיטלית – יש פתרון. ליווי אישי וצמוד שילמד אתכם את כל מה שאתם צריכים כדי לשווק בצורה נכונה שתניב תוצאות בפועל. לא עוד קורס תיאורטי אלא ליווי אחד על אחד עם משווק מקצועי.

זוכרים את ההבדל בין שיעור בכיתה עם עוד 20 אנשים (אם לא יותר) ובין שיעור פרטי? אותו דבר בליווי אישי. המדריך המלווה שלכם יעבור אתכם בצורה מסודרת, יתן לכם טיפים ויבנה את התכנית בהתאם לצרכים של העסק שלכם ובהתאם ליכולות שלכם.

אלו נושאים תלמדו ותיישמו?

  • אפיון צרכים וקהל ובניית אסטרגיה מותאמת – כדי שתוכלו להתמקד בקהל ולדעת איזה פלטפורמה הכי מתאימה לו.
  • ניהול עמוד פייסבוק – איך לנהל בהצלחה עמוד פייסבוק לטווח ארוך, איזה תמהיל של פוסטים כדאי לעלות, כלים חינמיים שאפשר להיעזר בהם.
  • פרסום ממומן בפייסבוק – איזה סוגי מודעות קיימות ואיך לבחור במתאימה ביותר. איך לטרגט את קהל היעד ואיך להבין אם המודעות הצליחו או לא.
  • פרסום ממומן בגוגל – איך להקים מודעות מוצלחות בגוגל שיגיעו לקהל היעד שלכם ויניבו עוד לקוחות. הליווי יתן לכם כלים להמשיך את הקמפיינים להבא ולהבין יותר
  • לעומק איך עולם הדיגיטל עובד. את הכלים תקחו אתכם הלא, כך שגם כשתחליטו לבחור בחברת שיווק, תוכלו להבין את התוצאות של הקמפיינים שלכם לעומק.
  • Google Analytics- איך להוציא מגוגל אנליטיקס תובנות על האתר ועל המשתמשים שלכם שיעזרו לכם לשדרג את האתר ויביאו לכם עוד לקוחות.
  • דפי נחיתה – איפה כדאי ליצור דף נחיתה, מה הכללים שיהפכו את הדף נחיתה שלכם למכונת לידים משומנת שתעבוד עבורכם.
  • מדיה – כלים שיעזרו לכם לשדרג את התמונות ואת הוידאו שלכם בזמן קצר.

למתקדמים יש לנו עוד 2 נושאים מעניינים וחשובים;

  • ניוזלטר – איך לבחור את מערכת הדיוור שהכי מתאימה לכם, איך ליצור מיילים ותכנים מעניינים, איך ליצור רשימות דיוור ואיך לקבוע מתי לפרסם.
  • אוטומציה – בניית מערכת אוטומציה שתשלח ללקוחות או למתעניינים שלכם באופן אוטומטי מובילה את המתעניין שלכם תהליך ללא התערבות נוספת מצדכם.האוטומציה יכולה לכלול אסמסים אך לא חייבת. כשהמטרה היא לתת למתעניין להכיר אתכם יותר טוב, אבל במקום שהתהליך יהיה אחת לחודש וכללי, הוא יהיה ממוקד מטרה עבור קהל מסוים שתבחרו.

ואם כבר עשיתם קורס בשיווק דיגיטלי? האם זה מתאים?
בטח! מדריך השיווק שלכם יעזור לכם להתאים את כל מה שלמדתם לתוכנית פעולה שאותה תיישמו בו בזמן. עולם השיווק הדיגיטלי רחב מאוד, ישנם דברים בקורס שלא תישמו לעולם כי זה לא מתאים למה שאתם צריכים (למשל פעולות שיווקיות שמתאימות לאי קומרס לא מתאימות לנותן שירות). בליווי אישי תוכלו להתעמק במה שמתאים לצרכים שלכם, באיך להפוך את נקודות החולשה שלכם לחזקות ולשדרג את נקודות החוזקה.
לפרטים נוספים התקשרו עכשיו – 0737-442-881 או השאירו פרטים כאן.

kelimshloovim_logo-WebSite
בשמת, מנהלת מיזם "כלים שלובים"

“מאז תחילת העבודה עם ב.ל.ה דיגיטל, ההזמנות שלנו באתר בצמיחה מתמדת. לראשונה, יש תחושה של סדר וארגון בתהליכי השיווק והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות”

אבנר, מנהל בחברת ניב - תרגומים בינ”ל

“לפני חודשיים העלנו את האתר החדש שלנו לאוויר ומאז חלה עלייה משמעותית בפניות שמגיעות מהאתר. אנחנו מקבלים מחמאות על האתר המצוין שהקמנו עם ב.ל.ה.”

1
רונית רם, עצמאית בעלת משרד עו”ד

“כשהגעתי לב.ל.ה, לא הייתי בטוחה מה אני זקוקה וגם קצת חששתי כי אני לא הכי טכנולוגית. אביאל והצוות של ב.ל.ה דיגיטל עשו לי סדר, הסבירו וגם ליוו אותי יד ביד בכל דבר שהייתי צריכה! תודה!”